tiistai 31. toukokuuta 2016

Kuukauden kuvat // Pictures of the Month

From now on Pictures of the Month posts will have some sort of theme we base our photo picks on since we have kinda done that by accident a few times already, ha! This time it's all about longing for some certain place in the world as we both suffer from constant travel fever. Pack your bags and join the ride to Pieksämäki and London!

Sir Mr' Taf @ Poleeni, Pieksämäki 26.5.2007



Pieksämäki. Monille vain asemakaupunki, jossa hypätään junasta toiseen, mulle paljon enemmän. Kulttuurikeskus Poleeni & paikallinen artisti Sir Mr' Taf, siinä on erittäin kova PMK-combo joka tulisi vähintäänkin lisätä yleistietouteen tästä Etelä-Savon maakunnan kaupungista. Tämä (jälleen) kovin laadukas kuva on napsaistu Riemu-Festivaaleilta, jolloin Poleenin salissa ja aulassa kuultiin kahden päivän aikana yhteensä 17 eri musiikkiesitystä - kolmetoista niistä tänä päätöspäivänä. Tämä keikka löytyy youtubesta ja hyvä niin sillä olin ihan täysin unohtanut jo keikan välissä tapahtuvat kilpailut, joista esim videota kuvannut voitti maljakon! Osa 1 / osa 2. Enemmän haluan hehkuttaa kuitenkin keikalta ostamaani HUOM SIGNEERATTUA  Nuotiolla CD:tä ja tuota aivan hemmetin nerokasta raksi ruutuun systeemiä riippuen siitä miten levy päätyi omiin hyppysiin. Ja vielä päivämääräkin mukana, so cool! Jos multa kysytään niin nämä ruudut saisi levitä kaikkien levyjen kansitaiteisiin. Tarea aina sillon tällöin bongailee Pieksämäen katukuvassa, meibi taas next time ja toivottavasti suht piakkoin! -kilu 

Nightwish @ O2 Brixton Academy, London UK 11.03.2009


London, one of my favorite places on Earth spiced by one of my favorite bands. The gig was a part of Dark Passion Play World Tour and the grande finale of my five-day solo trip to London. I had the worst flu ever and spent the majority of the day sleeping in my hotel room and eating unhealthy but oh so delish meal deals. When I arrived to the Academy I was greeted by the longest queue I had ever seen in my life, but somehow I managed to get a really good spot from the third row. I really can't remember any specific details about the show, but live music often makes you forget unpleasant things. I was completely unaware of my sick and snotty state for an hour and a half, because I was so immersed in the awesomess in front of me.

- juoksepoistytto


Previous Kuukauden kuvat / Pictures of the Month posts:
04/2016 Poison The Well x Thursday + Gerard Way

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti